Útmutató spirituális munkásoknak

2019\10\30

A halál okai - Isten szerint

Kedves Olvasóm!

Amina vagyok, hivatásos látnok. Ez azt jelenti, hogy születési adottságom, hogy az univerzum energiáival kommunikálok. 5 éves voltam, amikor megmondtam, hogy a nagypapám meg fog halni. Senki sem számított rá a családban. Ez a különös képességem azóta is megvan. Nem, nem tudok időpontot mondani, sem testi halálokot. Halottakat sem idézek. DE nagyon sok tanítást kaptam és kapok Istentől, hogy ki miért megy el, miért kell valakinek éppen akkor éppen abban meghalnia. 

Ezt a tudásom szeretném megosztani azokkal a gyászolókkal, akiknek ez segítséget jelent a feldolgozásban és elengedésben, mint ahogy nekem is segítséget jelentett, amikor meghalt édesapám, vagy amikor rákosként olyan sok ismerősöm szintén elment. 

A találkozó időpontja péntek délután 18h.

Kecskemét, Amina-ház

Kérlek jelentkezz a tundervilag8@gmail.com emailen.

Az ismeretátadásnak ára nincsen. Ez részemről jószolgálat. 

Szeretettel, Amina

halál gyász temetés gyászfeldolgozás

2018\08\13

Hogyan legyél elragadhatatlan a spirituális munkahelyedről?

Spirituális munkahelynek nevezek mindenféle munkahelyet, ebbe beletartozik az egyéni vállalkozás, saját tulajdonú cég vezetése és az alkalmazotti élet is.

Spirituális munkás sok van, de jóval kevesebben élnek meg belőle főállásban vagy végzik a tevékenységűket mellékállásban. Ennek két oka van. Az egyik, hogy a spirituális világban van egy tábor aki úgy gondolja, hogy e szolgáltatást csak úgy igazi adni, ha nem kér ellenében semmit. Ennek a hátulütőjéről itt írok.

Van egy másik tábor, ebbe tartozom én is, akik a tiszta, egészséges és igazságos cserére törekszenek, ezért hivatalosan végzik a spirituális tevékenységüket, pénzt kérve a szolgáltatásért, aminek egy részéből a kötelező adókat, hozzájárulásokat fizetik, mint minden más vállalkozás. Ebben a cikkben azoknak segítek, akik szintén erre a tiszta, egészséges és igazságos cserére törekszenek.

 

Hogyan legyél elragadhatatlan a spirituális munkahelyedről?

A kulcs a személyes márkaépítésben van. Sok cégnek segítettem márkát építeni, adtam marketing-kommunikációs tanácsot, ezért amikor spirituális vállalkozásom építésébe fogtam, úgy gondoltam a téma nem lesz idegen számomra. Idegen nem volt, de és itt egy nagyon-nagyon nagy DE szerepel, de egészen másképp kell felépíteni egy spirituális vállalkozás márkáját, mint egy hagyományos világi márkát.

Mielőtt azt mondod nincs szükséged márkára, mert egyéniben nyomod, sőt akár csak mellékállásban, megismétlem, hogy amiről beszélek az a személyes márka. 

Személyes márkád mindenképpen van, kérdés hagyod, hogy alakuljon valahogy, vagy tudatosan odafigyelsz rá. Ha csak hagyod az is jó, azok a legfontosabb emberek akikkel meg van írva, hogy találkozz, mellé fog sodorni az élet. Azonban ha át akarod venni az élet ajándékait, színesíteni, alakítani akarod az életed, akkor érdemes tudatosan foglalkozni vele. Én tudatosan foglalkozom vele és nagyon élvezem ezt. 

Mi a különbség a hagyományos személyes márka és a spirituális márka között?

Hagyományos személyes márkára épülő vállalkozásokra nagyon jó példa a kézművesek, bloggerek, vloggerek, divattervezők, művészek. Azok az emberek ahol a legnagyobb hozzáadott érték az amit a személy maga hozzátesz és ez nem helyettesíthető. A személyes márka általában a személy tulajdonságaihoz fűződik, a hitéhez és a módszeréhez ahogy a munkát el akarja végezni. 

Mi a helyzet a spirituális munkások személyes márkájával? Mitől különbözik?

Spirituális munkásból csak egy van. Felfogható így is, ha így közeltítünk hozzá jobban érthető. Létezik konkurencia vagy helyettesítő termékek, szolgáltatások, de nehezen elérhetőek. A létszámot - akik az ügyfeleid lesznek -, égi energiák határozzák meg, hogy mennyi emberhez juttathatod el a leközölt energiákat. Egy meghatározott számú ember van, egy felső limit, aminek a határát nem tolhatod ki, legfeljebb csak szűkíteheted ha nem vállalod a munkád.

Fizikai korlát viszont nincs. Nem akadályoz vám, látogatottság, nézettségkényszered sincsen. Van viszont elszámolásod bőven az idővel. A befektetett munkáért jár a bér, viszont addig nincs elvégezve a munka amíg nem ment végbe a közlemény, ezért megesik hogy egyesek több időt töltenek el nálad, mint mások. Igazságtalan? Az, ha alkalmanként van az elszámolás, ezért használj inkább órát, legyen cél az órabér. Ekkor te is inkább közölsz le több energiát egységnyi idő alatt, semmint beszélgetsz.

Jó hír, hogy lemondott óra sincs, amit ne tudnál előre, így tervezhetsz másként is, nem csak az előre megbeszéltek szerint. Tudd, hogy van B terv arra az időszakra, amikor nem jön az illető. Fizettethetsz előre is, mert ha Isten megígéri, hogy előre lehet, akkor nem marad restancia. Tehát bánj másképp az ügyfelekkel, nem lehet általánosítani. 

Személyes márkája van még az alkotó művészeknek is. Mi a hasonlóság közted és az alkotóművészek között?

Habár Istenadta tehetséged miatt jönnek hozzád az ügyfelek, elválasztanain a stílus választ tőlük. Nem lehet stíluskényszert alkalmazni. Mindenkinek van egy stílusa ami az emberek egy részének bejön, szeretik, a másiknak pedig pont az nem. És pont ezért adott a létszám, akik téged választanak.

Hogy lehet bővíteni a kört? Félsz, hogy nem élsz meg belőle túlságosan fényesen? Erre vannak a bővítő programok.

Amikor eltávolodnak régiek, jönnek az újak a számodban akik meg vannak írva és akik téged választanak. Amíg Isten gyermeke vagy ne félj, amíg van benned alázat és HIT nincs, addig inkább mélyül a kör, nem bővül. Ha igazán szeretnéd bővíteni a kört, akkor a HIT erősítésére van szükséged. A nagybetűs HIT mást jelent mint az emberi hit. A HIT, energiaforrás. Mit jelent HIT-ben élni, erről írok legközelebb.