Megvalósítás: Álmok, vágyak, célkitűzés és a nem várt nehézségek

Mit lehet tenni?

 

Megkérdeztem egy social media felületen, hogy szeretnéd-e előre tudni ha nehézségek érkeznek.

Az eredmény:

A többség nem akarta tudni előre, elég ha csak akkor amikor akutális.

A kisebb hányad szeretné.

Azt hiszem én ingázom a két csoport között. 

A kérdés, hogy tudzs-e tenni bármit, hogy megelőzd, hogy kevésbé legyen nehéz az a bizonyos nehézség ami érkezni fog.

Közvetítéseimben mindig azt közvetítettem, hogy létezik egy olyan út, egy életminőség amikor habár a rád váró nehézségeket nem tudod elkerülni, mégis egy magasabb rezgészszinten másképp tudod kezelni és így pozitív irányba tudod befolyásolni a dolgok kimenetelét.

Ez csodásan hangzik.

Az a kérdés, hogy amikor elér a stressz hogyan maradsz a magasabb rezgésszinten?

Ez nehezebb mint hittem.

Amikor egy tanácsadóra azt mondják, könnyen dumál a karosszékéből, tényleg így van: könnyen lehet dumálni a karosszékből. Megvalósítani sokkal sokkal nehezebb. Persze ha nincs a tanácsadótól kapott tanács akkor meg még nehezebb....

Szerintem legjobban a stresz nehezíti a megvalósítást. Jönnek a nehézségek, jön vele a stressz az idegesség, ami kábít, bénít, leblokkol vagy meggondolatlanul agresszívvá tesz. Ilyenkor szoktak alkoholista vonalat beiktatni emberek. Nálam ez egészségügyi szempontból nem játszik.

A kérdésem továbbra is: mit lehet tenni amikor jönnek a nehézségek?

Persze, információt szerezni. Kapcsolatokat. Pénzt. Lehetőségeket.

Mi adja valójában a lehetőségeket?

Az Univerzum csatornájaként azt az üzenetet kaptam ilyenkor, hogy a lehetőség, mint spirituális kapu akkor jön el ha leteszünk valamit. Abbahagyjuk a mérgelődést, a haragot, gyűlöletet és a legfontosabb a MEGBÁNÁS. Meg kell bánni azt, amiről e pillanatban még nem is tudsz róla, hogy meg kellene bánni.

Szerintem általában azt kell megbánni amitől a nehézségek keletkeztek...csak nem tudni hogy valójában igazán milyen góctól is keletkeztek. Azt hiszem ideje meditálni egyet. Ez egy jó módszer arra, hogy megtaláld a gócpontokat.

Lenne kedved részt venni egy közös meditáción velem? Írd meg kommentben.