A halál okai - Isten szerint

Kedves Olvasóm!

Amina vagyok, hivatásos látnok. Ez azt jelenti, hogy születési adottságom, hogy az univerzum energiáival kommunikálok. 5 éves voltam, amikor megmondtam, hogy a nagypapám meg fog halni. Senki sem számított rá a családban. Ez a különös képességem azóta is megvan. Nem, nem tudok időpontot mondani, sem testi halálokot. Halottakat sem idézek. DE nagyon sok tanítást kaptam és kapok Istentől, hogy ki miért megy el, miért kell valakinek éppen akkor éppen abban meghalnia. 

Ezt a tudásom szeretném megosztani azokkal a gyászolókkal, akiknek ez segítséget jelent a feldolgozásban és elengedésben, mint ahogy nekem is segítséget jelentett, amikor meghalt édesapám, vagy amikor rákosként olyan sok ismerősöm szintén elment. 

A találkozó időpontja péntek délután 18h.

Kecskemét, Amina-ház

Kérlek jelentkezz a tundervilag8@gmail.com emailen.

Az ismeretátadásnak ára nincsen. Ez részemről jószolgálat. 

Szeretettel, Amina